Kyra konyhája

Recepteket, konyhai és egyéb ötleteket szeretnék összegyűjteni a blogban. Minden recept kipróbált és nem feltétlenül a neve szerinti eredeti - hanem, ahogyan én készítem.

Kommentek

  • Eleison Kyra: @Laci Today: Ha nem okoz nagy fáradtságot, szívesen kipróbálom. Van egy jól bevált receptem, de há... (2010.12.01. 18:44) Joghurttorta

"Érdekes" csokitorta

2010.10.10. 18:46 :: Eleison Kyra

A süti tényleg „érdekes”, ahogyan a neve is mutatja, ámde finom.

Az eredeti receptben a mennyiségek csészében voltak megadva, én átkonvertáltam, de csészében is meghagytam.

Épp volt itthon tejszínhab, azzal még meg lehetett kicsit bolondítani.

Ifjú császár, szerintem próbáld ki..... :-)

 

Érdekes csokitorta

 

Hozzávalók:

330 gr cukor (1 és ¾ csésze)

170 gr liszt (1,5 csésze)

10 evőkanál kakaópor

3 teáskanál sütőpor

1 kávéskanál só

1 dl tej (¾ csésze)

100 gr olvasztott vaj (1/2 csésze)

1,5 teáskanál vaníliaaroma

100 gr barna cukor (3/4 csésze)

3 dl meleg víz (1 és ¾ csésze)

 

A cukor kétharmad részét, a lisztet, a sütőport, 5 evőkanál kakaót és a sót összekeverem. A tejet, a vaníliaaromát és az olvasztott vajat szintén összekeverem, majd a száraz keverékhez adom. Elkeverem és beleöntöm egy kb. 30 x 22 cm-es tepsibe. A maradék kakaót, cukrot és a barna cukrot összekeverem, majd rászórom a tepsiben lévő tésztára. Ráöntöm a meleg vizet. Tilos összekeverni. 165 oC-ra előmelegített sütőben kb. egy órát sütöm.

Nem kell megijedni, hogyha a sütemény alja nem sül meg teljesen. Ez teszi érdekessé és különlegessé.

 

Forrás: Nők Lapja

Szólj hozzá!

Címkék: recept sütemény

A bejegyzés trackback címe:

https://kyrakonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr202360985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása