Kyra konyhája

Recepteket, konyhai és egyéb ötleteket szeretnék összegyűjteni a blogban. Minden recept kipróbált és nem feltétlenül a neve szerinti eredeti - hanem, ahogyan én készítem.

Kommentek

  • Eleison Kyra: @Laci Today: Ha nem okoz nagy fáradtságot, szívesen kipróbálom. Van egy jól bevált receptem, de há... (2010.12.01. 18:44) Joghurttorta

Cukkinis tészta

2011.02.16. 22:37 :: Eleison Kyra

A főnökasszonyom megkérdezte, hogy én vegetáriánus vagyok-e..... :D Természetesen nem, ám mostanában nagyon jólesik a zöldséges kaja.

 

Cukkinis tészta

 

Hozzávalók:

25 dkg szarvacska tészta

2 db zsenge cukkini

kb. 15 dkg sajt (lehet vegyesen sima és füstölt is)

3 gerezd fokhagyma

1,5 dl tejszín

2 tojás

vaj

ételízesítő

bors

 

A tésztát kifőzöm sós vízben.

A cukkinikat héjastól felkockázom, olvasztott vajban megforgatom. Hozzáadom a zúzott fokhagymát, ízesítem sóval, borssal, kevés ételízesítővel, majd felöntöm másfél-két deci vízzel. (Találtam a hűtőben egy kevés fehér bort, így azzal öntöttem fel.) Kb. 15 perc alatt összefőzöm. A sajtot lereszelem.

Egy nagyobb tálban összekeverem a tejszínt a tojássárgjával, a felvert tojásfehérjével, a reszelt sajt felével és a kicsit kihűtött cukkinival, majd beleforgatom a tésztát, és jól összekeverem.

Egy jénai tálat kivajazok, megszórom zsemlemorzsával és beleöntöm a tésztát. A tetejére szórom a maradék reszelt sajtot és sütőben kicsit összesütöm – amíg a sajt ráolvad a tetejére.

Szólj hozzá!

Címkék: recept tészta cukkini

A bejegyzés trackback címe:

https://kyrakonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr542666659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása