Kyra konyhája

Recepteket, konyhai és egyéb ötleteket szeretnék összegyűjteni a blogban. Minden recept kipróbált és nem feltétlenül a neve szerinti eredeti - hanem, ahogyan én készítem.

Kommentek

  • Eleison Kyra: @Laci Today: Ha nem okoz nagy fáradtságot, szívesen kipróbálom. Van egy jól bevált receptem, de há... (2010.12.01. 18:44) Joghurttorta

Vatta szelet

2010.10.24. 22:04 :: Eleison Kyra

Megint süti. Naná, meg is látszik rajtam.:D

 

Vatta szelet

 

Hozzávalók

9 tojás

10 dkg cukor

4 csomag pudingpor

17 dkg porcukor

20 dkg vaj

1 dl tej

1 evőkanál liszt

 

 

Tészta

6 tojás fehérjét 10 dkg cukorral gőz felett keményre felverek és 4 csomag pudingport, 6 tojás sárgáját belekeverek. Kisütöm és a sütés után hosszában kettévágom.

 

Krém

3 tojás sárgáját 5 dkg porcukorral, 20 dkg vajjal kikeverek. 1 dl tejjel 1 evőkanál lisztet felfőzök és ha kihűlt vaníliáscukorral ízesítem és a vajkrémmel összekeverem.

 

Hab

3 tojás fehérjét 12 dkg porcukorral gőz felett kemény habbá verek és a tésztára kenem.

Ha kihűlt, csokimázzal vonom be. A csokimázhoz 10 dkg étcsokit megolvasztok 1 evőkanál olajjal, ezt kenem a sütire.

 

Szólj hozzá!

Címkék: recept sütemény

A bejegyzés trackback címe:

https://kyrakonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr822396193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása