Kyra konyhája

Recepteket, konyhai és egyéb ötleteket szeretnék összegyűjteni a blogban. Minden recept kipróbált és nem feltétlenül a neve szerinti eredeti - hanem, ahogyan én készítem.

Kommentek

  • Eleison Kyra: @Laci Today: Ha nem okoz nagy fáradtságot, szívesen kipróbálom. Van egy jól bevált receptem, de há... (2010.12.01. 18:44) Joghurttorta

Kekszes süti

2010.09.11. 22:22 :: Eleison Kyra

Mennyi jó receptet kaptam már ismerősöktől….. Ez is onnan van és nálunk eléggé bejött.

 

Kekszes süti

 

Hozzávalók:

½ kg háztartási keksz

1,5 dl tej

1 evőkanál liszt

3 dkg kakaó

20 dkg cukor

1 cs (25 dkg) margarin

 

A kekszet apró darabokra tördelem, meglocsolom fél dl rummal vagy rumaromával (kimaradhat, de szerintem úgy nem az igazi), a többi hozzávalót összekeverem, pár percig főzöm.

Beleteszem a margarint, és tovább főzöm, amíg elolvad benne. Amikor kész, ráöntöm a kekszre, alaposan összekeverem, celofánba vagy alufóliába henger alakúra formázom, jó szorosan (3 rúdba), ha kihűlt, hűtőbe vele, és utána gyönyörűen lehet szeletelni.

Kiegészítés egy ismerős észrevétele alapján: a kekszet minél apróbbra kell összetörni. Én a következőképpen szoktam: egy vászonzacskóba rakom a kekszet és klopfolóval töröm apróra. Ami nagyobb darabokban marad, azt még kézzel eltördelem.

 

Szólj hozzá!

Címkék: recept sütemény

A bejegyzés trackback címe:

https://kyrakonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr112289431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása