Kyra konyhája

Recepteket, konyhai és egyéb ötleteket szeretnék összegyűjteni a blogban. Minden recept kipróbált és nem feltétlenül a neve szerinti eredeti - hanem, ahogyan én készítem.

Kommentek

  • Eleison Kyra: @Laci Today: Ha nem okoz nagy fáradtságot, szívesen kipróbálom. Van egy jól bevált receptem, de há... (2010.12.01. 18:44) Joghurttorta

Gombás csirkecomb

2011.02.26. 23:21 :: Eleison Kyra

Elkészült egy újabb „mindent bele” ebéd, azokból a hozzávalókból, amiket a konyhában találtam.

 

Gombás csirkecomb

 

Hozzávalók:

4 csirkecomb

sajt

gomba

1 hagyma

1 nagyobb paradicsom

1 zöldpaprika

fokhagyma

bors

rozmaring

ételízesítő

chili

tejföl

tejszín

zsemlemorzsa

olaj

 

Egy tepsit vékonyan kivajazok, megszórom zsemlemorzsával. A felkarikázott hagymát az aljára terítem, rá a karikára vágott paradicsomot, a felszeletelt paprikát.

Ráterítem a csirkecombokat, közé rakom a felkockázott gombát.

Egy tejfölt összekeverek egy tojással, 1 dl tejszínnel, ízesítem borssal, ételízesítővel, rozmaringgal, fokhagymával, nagyon pici chili paprikával, majd reszelt sajtot keverek bele. Ezzel a szósszal öntöm le a csirkecombokat, és a tetejére is reszelek sajtot.

Sütőben megsütöm, a tetejét megpirítom. Mi zöldségkörettel ettük, de bármilyen köret készíthető hozzá.

Szólj hozzá!

Címkék: csirke recept

A bejegyzés trackback címe:

https://kyrakonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr272693787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása