Kyra konyhája

Recepteket, konyhai és egyéb ötleteket szeretnék összegyűjteni a blogban. Minden recept kipróbált és nem feltétlenül a neve szerinti eredeti - hanem, ahogyan én készítem.

Kommentek

  • Eleison Kyra: @Laci Today: Ha nem okoz nagy fáradtságot, szívesen kipróbálom. Van egy jól bevált receptem, de há... (2010.12.01. 18:44) Joghurttorta

Tepsis hús

2010.09.17. 06:27 :: Eleison Kyra

Tepsis hús

 

Hozzávalók:

8 szelet sertéskaraj

paradicsom

paprika

hagyma

krumpli

tejföl vagy ketchup

bors

zsemlemorzsa

 

A sertéskarajt kiklopfolom, sózom, borsozom. Egy tepsit kikenek olajjal vagy zsírral, zsemlemorzsával megszórom.

Alulra kerül egy sor megtisztított, karikára vágott krumpli, erre egy felszeletelt paradicsom, majd egy sor paprika és egy sor hagyma. Erre rakom a húst, majd újra hagyma, paprika, paradicsom, végül beterítem krumplival.

Sütőben letakarva félig megsütöm, majd leöntöm tejföllel vagy ketchuppal (szerintem a ketchup jobban illik hozzá) és készre sütöm.

 

Szólj hozzá!

Címkék: recept

A bejegyzés trackback címe:

https://kyrakonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr802302296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása