Kyra konyhája

Recepteket, konyhai és egyéb ötleteket szeretnék összegyűjteni a blogban. Minden recept kipróbált és nem feltétlenül a neve szerinti eredeti - hanem, ahogyan én készítem.

Kommentek

  • Eleison Kyra: @Laci Today: Ha nem okoz nagy fáradtságot, szívesen kipróbálom. Van egy jól bevált receptem, de há... (2010.12.01. 18:44) Joghurttorta

Zöldségfasírt

2011.02.18. 14:34 :: Eleison Kyra

Zöldségfasírt

 

Hozzávalók:

1 sárgarépa

20 dkg gomba

1 lilahagyma

borsó

kukorica

zöldbab

bármilyen zöldség, ami otthon akad……

2 zsömle

2 tojás

bors

majoranna

petrezselyemzöld

zsemlemorzsa

olaj

 

A hagymát apróra vágom, vagy lereszelem és kevés vajon megpárolom. A sárgarépát szintén lereszelem, vagy kis kockákra vágom, a gombát is felkockázom. A zöldségeket ráteszek a hagymára és kicsit megpárolom. Én mexikói zöldségkeveréket használtam, de lehet bármilyen zöldséggel készíteni, mindent értelemszerűen megtisztítva, darabolva vagy reszelve belerakni.

Ízesítem sóval, borssal, majorannával.

Amikor megpároltam, megszórom apróra vágott petrezselyemmel. Egy tálba rakom és összekeverem a beáztatott, kinyomkodott zsömlével, a tojás sárgákkal, illetve a keményre felvert tojásfehérjével, összekeverem, majd kis golyókat formálok belőle, zsemlemorzsában megforgatom, kicsit ellapítom, és forró olajban kisütöm.

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: recept gomba zöldség

A bejegyzés trackback címe:

https://kyrakonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr332670557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása