Kyra konyhája

Recepteket, konyhai és egyéb ötleteket szeretnék összegyűjteni a blogban. Minden recept kipróbált és nem feltétlenül a neve szerinti eredeti - hanem, ahogyan én készítem.

Kommentek

  • Eleison Kyra: @Laci Today: Ha nem okoz nagy fáradtságot, szívesen kipróbálom. Van egy jól bevált receptem, de há... (2010.12.01. 18:44) Joghurttorta

Guszta

2010.10.27. 23:13 :: Eleison Kyra

Guszta   

 

Hozzávalók:

4 szelet sertéshús (de lehet másféle húsból is)

1 fej vöröshagyma

3 tojás

20 dkg gomba

2 db paradicsom

10 dkg zöldborsó

10 dkg kukorica

mustár

ételízesítő

sajt

 

A kiveregetett és sózott hússzeleteket kevés vajon elősütöm, majd lábasba helyezem. Beterítem karikákra vágott vöröshagymával és paradicsommal. A gombát apróra vágva, a zöldborsóval, kukoricával, kevés mustárral, ételízesítővel hozzáadom. Az egészet fedő alatt puhára párolom, majd ráöntöm az egész tojásokat (kissé felvertem a tojást) és reszelt sajttal meghintem.

Fedő alatt tovább párolom, amíg a tojás meg nem dermed és a sajt rá nem olvad.

A vele főtt zöldségfélék egyben a köret is.

A mennyiségek ízlés szerint változtathatók. A zöldség is lehet bármi más, ki mit szeret (vagy mi van otthon).

Szólj hozzá!

Címkék: recept

A bejegyzés trackback címe:

https://kyrakonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr512404081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása