Kyra konyhája

Recepteket, konyhai és egyéb ötleteket szeretnék összegyűjteni a blogban. Minden recept kipróbált és nem feltétlenül a neve szerinti eredeti - hanem, ahogyan én készítem.

Kommentek

  • Eleison Kyra: @Laci Today: Ha nem okoz nagy fáradtságot, szívesen kipróbálom. Van egy jól bevált receptem, de há... (2010.12.01. 18:44) Joghurttorta

Linzerkarika

2010.09.25. 22:31 :: Eleison Kyra

Régebben nagy kedvenc volt ez a süti, de már elég régen készítettem. Legalább két adagból érdemes megsütni. Szerintem.

 

Linzerkarika

 

Hozzávalók:

20 dkg liszt

fél csomag sütőpor

10 dkg sütőpor

1 csomag vaníliáscukor

fél citrom leve

1 tojás

12 dkg margarin

gyümölcsíz

porcukor

 

A lisztet a sütőporral összekeverem, megszitálom, hozzáadom a cukrot, a vaníliáscukrot, citromlevet és a tojást. A tésztába belegyúrom a hideg margarin darabkákat. Nem kell sokáig gyúrni, csak addig, amíg összeáll. Akkor kinyújtom a tésztát és kiszúróval kiszaggatom úgy, hogy egyet a sima linzer formával, egyet a középen lyukas formával. Ha nincs ilyen forma, akkor minden második kerek lapocska közepét pici kerek formával, vagy egy kispohárral lehet kiszúrni.

Forró sütőben kisütöm. A sütésnél vigyázni kell, mert könnyen megég.

Sütés után egy kerek és egy kiszúrt korongot gyümölcsízzel összeragasztom. Általában baracklekvárt szoktam használni. Aztán a tetejét porcukorral megszórom.

Szólj hozzá!

Címkék: recept sütemény

A bejegyzés trackback címe:

https://kyrakonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr302323299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása