Kyra konyhája

Recepteket, konyhai és egyéb ötleteket szeretnék összegyűjteni a blogban. Minden recept kipróbált és nem feltétlenül a neve szerinti eredeti - hanem, ahogyan én készítem.

Kommentek

  • Eleison Kyra: @Laci Today: Ha nem okoz nagy fáradtságot, szívesen kipróbálom. Van egy jól bevált receptem, de há... (2010.12.01. 18:44) Joghurttorta

Sólet

2010.09.16. 21:05 :: Eleison Kyra

Sólet

 

Hozzávalók:

50 dkg fehérbab

2 dl fehérbor

bors

babérlevél

fokhagyma

20-30 dkg vegyes zöldség

30 dkg lángolt kolbász

2 evőkanál libazsír (jó a sertézsír is)

1 db füstölt pulykacomb (az eredeti receptben libacomb volt, de mindig pulykacombot használtam)

1 fej vöröshagyma

40 dkg sertéscomb

1 csipet kakukkfű

paradicsompüré

 

A babot megtisztítom, beáztatom. Másnap teszem fel főni úgy, hogy a bort felhígítom 2-3 dl vízzel, majd ráöntöm a babra. Beleteszem a sót, a borsot, a fokhagymát, a babérlevelet, a megtisztított vegyes zöldséget. Ha felforr, beleteszem a pulykacombot és a karikára vágott kolbászt. Lassan kell főzni.

Közben előkészítem a sertéshúst. Az apróra vágott hagymát kevés zsíron megfonnyasztom és hozzáadom a kockára vágott sertéshúst.

Ízesítem fűszerekkel, majd egy kevés fehér bort öntök alá. Beleteszem a paradicsompürét és félig puhára párolom.

Mikor a bab is félpuha, összekeverem a hússal. Cserépedénybe teszem és a sütőben kb. 1-2 órán át párolom.

Cserépedényben adom az asztalra. Főtt tojást adok mellé.

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: recept

A bejegyzés trackback címe:

https://kyrakonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr662301579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása