Kyra konyhája

Recepteket, konyhai és egyéb ötleteket szeretnék összegyűjteni a blogban. Minden recept kipróbált és nem feltétlenül a neve szerinti eredeti - hanem, ahogyan én készítem.

Kommentek

  • Eleison Kyra: @Laci Today: Ha nem okoz nagy fáradtságot, szívesen kipróbálom. Van egy jól bevált receptem, de há... (2010.12.01. 18:44) Joghurttorta

Virslisaláta

2010.09.12. 18:27 :: Eleison Kyra

Virslisaláta egyszerűen

 

Hozzávalók:

4 virsli

1 fej lilahagyma

1 tojás

majonéz

tejföl

mustár

citromlé

cukor

fehérbors

 

A tojást megfőzöm, felszeletelem. A virslit felszeletelem, a hagymát is nagyon vékony csíkokra vágom.

Tartármártást készítek: a majonézt összekeverem a tejföllel, mustárral, citromlével, cukorral, fehérborssal, sóval ízesítem.

Lehet, hogy lustaságból használok kész majonézt, természetesen saját készítésű is lehet: tojássárgájába óvatosan belecsorgatjuk az olajat és jól összekeverjük.

A tartármártásba belerakom a virslit, a hagymát, összekeverem. Belerakom a tojást is, azzal már óvatosabban keverem, hogy ne törjön össze.

Pár órára hűtőbe teszem, hogy az ízek összeérjenek.

 

A férjem nagyon imádja, én a hagyma miatt nem, de neki elég gyakran elkészítem.

 

Szólj hozzá!

Címkék: saláta recept

A bejegyzés trackback címe:

https://kyrakonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr532291126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása