Kyra konyhája

Recepteket, konyhai és egyéb ötleteket szeretnék összegyűjteni a blogban. Minden recept kipróbált és nem feltétlenül a neve szerinti eredeti - hanem, ahogyan én készítem.

Kommentek

  • Eleison Kyra: @Laci Today: Ha nem okoz nagy fáradtságot, szívesen kipróbálom. Van egy jól bevált receptem, de há... (2010.12.01. 18:44) Joghurttorta

Pecsenyekacsa naranccsal

2011.03.20. 17:10 :: Eleison Kyra

Gondoltuk, kicsit színesítjük az étrendünket, rég készítettem már kacsát, hát most vettünk kacsacombot. Íme az eredeti recept, ami alapján elkészítettem.

 

Pecsenyekacsa naranccsal

 

Hozzávalók:

1 pecsenyekacsa

10-15 Ráma margarin

2 narancs

fél citrom

bors

 

A kacsát előkészítjük sütésre. Sózzuk, borsozzuk, majd a belső üregét reszelt narancs- és citromhéjjal bedörzsöljük.

Zománctepsiben, margarinnal kekenve, forró sütőben kissé átpirítjuk. Kevés vizet vagy húslevest öntünk alá, letakarva puhára pároljuk. (Nagyon finom ízt kapunk, ha meglocsoljuk vörös borral.)

A narancs és a citrom kinyomott levél teáskanálnyi liszttel elkeverjük. Miután a kacsát kivettük a párolóléből, melegen tartjuk. A pecsenyeléhez hozzáöntjük a narancs elkevert levét, jól kiforraljuk és az előzőleg feldarabolt kacsára locsoljuk. Narancsszeletekkel díszíthetjük.

 

A recepten annyit változtattam, hogy mivel kacsacombunk volt, a combok külsejét dörzsöltem be a narancs- és citromhéjjal. A vajdarabokat rámorzsoltam a hús tetejére, így tettem be a sütőbe.

Párolt rizs készült hozzá, nagyon finom volt.

Szólj hozzá!

Címkék: kacsa recept narancs

A bejegyzés trackback címe:

https://kyrakonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr332756333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása