Kyra konyhája

Recepteket, konyhai és egyéb ötleteket szeretnék összegyűjteni a blogban. Minden recept kipróbált és nem feltétlenül a neve szerinti eredeti - hanem, ahogyan én készítem.

Kommentek

  • Eleison Kyra: @Laci Today: Ha nem okoz nagy fáradtságot, szívesen kipróbálom. Van egy jól bevált receptem, de há... (2010.12.01. 18:44) Joghurttorta

Tejfölös-sajtos csirkemell

2011.02.07. 18:22 :: Eleison Kyra


Tejfölös-sajtos csirkemell

 

Hozzávalók:

2 nagyobb csirkemell

tejföl

20-25 dkg sajt (lehet vegyesen sima és füstölt sajt)

bors

majoranna

rozmaring


A húst kiklopfolom, fél liter (light) tejfölt sóval, borssal, majorannával, rozmaringgal ízesítek és a húsokat egy fél órára ebben áztatom. Én kevertem már a tejfölt joghurttal, úgy is nagyon jó.

A sajtot lereszelem. A tepsit kiolajozom. A sajt felét egyenletesen beleszórom. Aztán a hússzeleteket belerakom a tepsibe, ráöntöm a fűszeres tejfölt, amiben a húst áztattam. Mikor megtelik a tepsi, akkor a maradék sajttal beterítem.

Pirosra, ropogósra sütöm.

Szólj hozzá!

Címkék: recept csirkemell

A bejegyzés trackback címe:

https://kyrakonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr942644918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása