Kyra konyhája

Recepteket, konyhai és egyéb ötleteket szeretnék összegyűjteni a blogban. Minden recept kipróbált és nem feltétlenül a neve szerinti eredeti - hanem, ahogyan én készítem.

Kommentek

  • Eleison Kyra: @Laci Today: Ha nem okoz nagy fáradtságot, szívesen kipróbálom. Van egy jól bevált receptem, de há... (2010.12.01. 18:44) Joghurttorta

Lencsefőzelék

2011.01.01. 14:06 :: Eleison Kyra

Babona ide vagy oda, újévre mindig készítek lencsefőzeléket. Igaz, sem gazdag, sem szép nem lettem tőle.:-)

 

Lencsefőzelék

 

Hozzávalók:

40 dkg lencse

füstölt hús

2 dkg liszt

kis fej vöröshagyma

2 gerezd fokhagyma

3 babérlevél

kevés só

pirospaprikapaprika

ecet

mustár

csipetnyi cukor

 

Egy éjszakára hideg vízbe áztatom a lencsét. Másnap felteszem főni a füstölt húst kevés vízben, sóval, babérlevéllel, hagymával és fokhagymával. Ha félig puhára főtt, beleteszem a lencsét és készre főzöm.

Ha kész, paprikás rántást készítek, ezzel sűrítem be a lencsét, ízesítem cukorral, mustárral, majd még pár percig főzöm. A legvégén adok hozzá ízlés szerint ecetet.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kyrakonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr142552118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása