Kyra konyhája

Recepteket, konyhai és egyéb ötleteket szeretnék összegyűjteni a blogban. Minden recept kipróbált és nem feltétlenül a neve szerinti eredeti - hanem, ahogyan én készítem.

Kommentek

  • Eleison Kyra: @Laci Today: Ha nem okoz nagy fáradtságot, szívesen kipróbálom. Van egy jól bevált receptem, de há... (2010.12.01. 18:44) Joghurttorta

Sárgarépás virslisaláta

2010.11.26. 20:56 :: Eleison Kyra

Sárgarépás virslisaláta

 

Hozzávalók:

2 db füstli

3 db bécsi virsli

4 db tojás

1 db sárgarépa

2 db krumpli

kevés füstölt sajt

tejföl

majonéz

mustár

citromlé

cukor

fehér bors

 

 

Tartármártást készítek: a tejfölt és a majonézt összekeverem, mustárral, citromlével, sóval, cukorral, fehér borssal ízesítem.

A tojásokat keményre főzöm. A sárgarépát sajtreszelőn lereszelem, a tartárhoz keverem. A sajtot is lereszelem, azt is hozzákeverem.

A virsliket karikára, a főtt tojást kis kockákra vágom és belekeverem a mártásba.

A krumplit sütőben megsütöm, a héját leszedem, majd felkockázva azt is a mártásba keverem.

Hűtőben 1-2 órát érlelem, hogy az ízek összeérjenek.

A hagyma természetesen csak miattam maradt ki belőle. Szerintem nagyon finom lett, gyorsan el is fogyott.

Szólj hozzá!

Címkék: saláta recept

A bejegyzés trackback címe:

https://kyrakonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr32475620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása